https://www.kabel-mania.nl/skin/frontend/default/imania/images/logo.png

 

Winkelwagen:

0 item(s)

  •  Mijn bestelling
    • Geen orderbevestiging ontvangen
    • Vanuit ons systeem word automatisch een orderbevestiging gestuurd naar het door u opgegeven email adres. Als een orderbevestiging niet aankomt kan dat een aantal oorzaken hebben.

      1) Het opgegeven email adres is niet juist, in dit geval zul u geen verdere emails van ons ontvangen. U kunt dan een reply op deze email sturen met het verzoek uw orderbevestiging naar het juiste email adres te sturen.

      2) De orderbevestiging is in uw spambox gekomen. U kunt deze dan uit uw spambox verplaatsen naar uw gewone inbox. Andere emails komen dan ook normaal weer binnen in uw inbox.

    • Status order opvragen
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      In uw bestelbevestiging kunt u de verwachte verzenddatum zien. De vermelde verwachte verzenddatum in uw bestelbevestiging, is de datum waarop wij verwachten uw order te kunnen verzenden.

      Dit kan 1 a 2 werkdagen eerder, maar ook 1 a 2 werkdagen later zijn: indicatief. (Datums welke vallen in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden/verwerkt). 

      Dit is opdat bij dit item, 1 of meerdere items, ten tijde van uw bestelling, er al een langere verwachte verzend indicatie stond vermeld. Deze komt dan nl. ook automatisch in uw bestelbevestiging te staan welke u direct heeft ontvangen vanuit het systeem per email.

      Mocht u een email hebben ontvangen met daarin een status update/extra servicebericht, kan het zijn dat uw order een kleine vertraging heeft opgelopen. In de update staat wanneer uw order dan verwacht wordt.

    • Wanneer wordt de bestelling verzonden?
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      In uw bestelbevestiging kunt u de verwachte verzenddatum zien. De vermelde verwachte verzenddatum in uw bestelbevestiging, is de datum waarop wij verwachten uw order te kunnen verzenden.

      Dit kan 1 a 2 werkdagen eerder, maar ook 1 a 2 werkdagen later zijn: indicatief. (Datums welke vallen in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden/verwerkt). 

      Dit is opdat bij dit item, 1 of meerdere items, ten tijde van uw bestelling, er al een langere verwachte verzend indicatie stond vermeld. Deze komt dan nl. ook automatisch in uw bestelbevestiging te staan, welke u direct

      heeft ontvangen vanuit het systeem per email.

      Mocht u een e-mail hebben ontvangen met daarin een status update/extra servicebericht, dan kan het zijn dat uw order een kleine vertraging heeft opgelopen. In de update staat dan wanneer uw order dan verwacht wordt.

    • Wanneer wordt de bestelling geleverd?
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      Als uw order is verzonden, heeft u al een e-mail/verzendbevestiging van ons per e-mail ontvangen! (Checkt u a.u.b. uw spambox en/of e-mailadres op correctheid!)

      Hierin staat de verwachte dag dat een order geleverd wordt vanuit de post.

      Heeft u gekozen voor verzending met Track en Trace, dan kunt u deze met de ontvangen tracking volgen.

      Brievenbuszending en/of Pakketpost. Doorgaans geldt voor deze verzendingen, dat deze binnen 1-2 werkdagen in Nederland worden geleverd. Voor België geld ca: 1-4 werkdagen met Briefpost Bpost en voor Bpost

      Pakketpost 1 a 2 werkdagen.

    • Kan ik mijn bestelling ergens anders laten leveren?
    • Als uw order is verzonden, kunnen wij deze helaas niet meer laten verzenden naar een ander/aangepast adres.

      Is de order nog niet verzonden, dan kunt u dit laten aanpassen door ons. Stuur hiervoor een reply op dit bericht met het juiste adres en uw ordernummer.

    • Ik heb mijn bestelling ontvangen maar incompleet
    • Als uw order is afgeleverd maar deze blijkt incompleet te zijn geleverd, dan het zijn,dat uw order in 2 delen verzonden is. Het product wat dan niet voorradig was/is, wordt u nageleverd. U ontvangt hiervan altijd een e-mail.

      Is de order verzonden en u heeft hierover geen e-mail ontvangen, stuur dan a.u.b. een reply op deze e-mail, met daarin uw ordernummer en de productcode van het product wat u mist. Wij gaan dan na waarom dit

      ontbreekt in uw bestelling.

    • Ik heb mijn bestelling ontvangen maar een product is defect/beschadigd
    • Als uw order is afgeleverd,maar deze blijkt defect of beschadigd te zijn geleverd, dan kunt u het volgende doen:

      Maak a.u.b. een foto van deze beschadiging/defect, omschrijf het probleem of defect en/of hetgeen is ontstaan door bijv. bezorging. Stuur deze naar ons toe, d.m.v. een reply op deze e-mail. Let wel op dat de foto niet te

      groot is, anders wordt deze geweigerd door ons e-mailprogramma.

      Wij gaan dan voor u aan de slag om hetgeen z.s.m. te verhelpen. U ontvangt van ons nog een e-mail met de voortgang en aanpak.

    • Ik heb een verkeerd product ontvangen, wat nu?
    • Als uw order is afgeleverd, maar er blijkt een verkeerd product te zijn geleverd, dan kunt u het volgende doen:

      Maakt u a.u.b. een foto van het product en de productcode Stuur deze naar ons toe, d.m.v. een reply op deze e-mail. Let wel op a.u.b. dat de foto niet te groot is, anders wordt deze geweigerd door ons e-mail

      programma

      Wij gaan dan voor u aan de slag om hetgeen zo snel mogelijk te verhelpen/voor u op te lossen! U ontvangt van ons nog een e-mail met de voortgang en aanpak.

    • Kan ik mijn bestelling annuleren?
    • Annuleren van Niet in voorraad/Op bestelling items is evt. mogelijk echter met 15% annuleringskosten.

      Waarom? Opdat deze items/dit item (zie aub Hoe werkt Kabel-Mania? op deze pagina Over Ons) speciaal voor jou in bestelling is/zijn gezet en dit item/deze items kunnen wij helaas niet annuleren bij onze leverancier.

      Nu willen wij de klant wel deze optie geven, dus vind je dat fijn? Reply dan aub even op deze auto-reply en we maken het voor jou in orde!;)

      (M.u.v. grotere afnames van items en op offerte gebaseerde orders)

    • Kan ik mijn bestelling retour sturen?
    • Alle informatie over het retourneren van uw bestelling vindt u hier.

    • Kan ik mijn bestelling wijzigen?
    • Als u een bestelling heeft gedaan en u wilt deze wijzigen, kunt u het beste een e-mail sturen met daarin, uw ordernummer en een link van het juiste product.

      Wij zullen dan (indien nog mogelijk!) deze order aanpassen voor u.

    • Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, wat nu?
    • Als u uw order retour gestuurd hebt naar ons, binnen de 14 dagen retourstermijn, zal deze binnen 2-4 werkdagen door onze retourservice worden behandeld. Als deze retour behandeld is, ontvangt u van ons een e-mail

      met de wijze waarop het is afgehandeld voor u.

      Creditatie van geretourneerde orders geschied meestal, na behandeling, direct!

      De verwerking welke de betaalprovider/bank dan nog nodig heeft is ca: 2-4 werkdagen. 

      Betalingen met Creditcard of vanuit Belgie, kan wat langer duren is onze ervaring, eer het verwerkt is.

      Retourbetalingen vanuit bestelde Beslist-orders, worden na behandeling retour, periodiek, binnen 7-10 werkdagen retour geboekt!

    • Ik heb een verkeerd e-mailadres ingevuld. Kan ik deze wijzigen?
    • Als u een verkeerd e-mailadres hebt gebruikt, dan kunt u ons een e-mail sturen met het juiste e-mailadres. Doe dit a.u.b. door middel van een reply op deze e-mail. Heeft u geen account aangemaakt, dan kunnen wij helaas uw e-mailadres niet aanpassen.

    • Ik heb een bestelling geplaatst, hoe kom ik aan een factuur?
    • Ten tijde dat u de bestelling plaatste, heeft u van ons een bestelbevestiging gehad. In de bijlage van deze e-mail zit tevens een factuur als PDF. Deze kunt u printen voor uw boekhouding. Mocht u deze e-mail kwijt zijn, stuur dan een reply op uw bestelbevestiging, met vermelding van uw bestelnummer. Dan zullen wij u deze factuur nogmaals per e-mail toesturen.

  •  Verzending
    • Ik moet de bestelling nog plaatsen, wat is de levertijd?
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      Op elke productpagina staat vermeld wanneer wij verwachten een product te kunnen verzenden. Dit staat als volgt aangegeven: ( LET OP dit is een voorbeeld. in uw orderbevestiging vind u de juiste datum )

      Wordt maandag, 22 augustus verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten!

      Of

      Wordt vandaag verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten

      Producten waarbij staat vermeld dat deze vandaag worden verzonden zijn voorradig.

      Producten waarbij een datum staat vermeld na vandaag,(dus een andere datum) worden voor u besteld bij onze leverancier en verwachten wij op deze datum te kunnen verzenden. (indicatie)

      Doorgaans heeft u dit dan de volgende werkdag in huis/wordt dit geleverd door PostNL/DPD.

      Let u op aub: Orders worden verzonden wanneer deze compleet zijn.

      Verzendbevestiging: U ontvangt wanneer uw order is verzonden vervolgens een verzendbevestiging.

       

    • Ik heb al een bestelling geplaatst, wanneer wordt het verzonden?
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      In uw bestelbevestiging kunt u de verwachte verzenddatum zien. De vermelde verwachte verzenddatum in uw bestelbevestiging, is de datum waarop wij verwachten uw order te kunnen verzenden.

      Dit kan 1 a 2 werkdagen eerder, maar ook 1 a 2 werkdagen later zijn: indicatief. (Datums welke vallen in het weekend worden de eerstvolgende werkdag verzonden/verwerkt). Dit is opdat bij dit item, 1 of meerdere items, ten tijde van uw bestelling, er al een langere verwachte verzend indicatie stond vermeld. Deze komt dan nl. ook automatisch in uw bestelbevestiging te staan welke u direct heeft ontvangen vanuit het systeem per email.

      Items niet in voorraad: Speciaal op bestelling:

      Er zijn enkele items welke niet in voorraad zijn, deze worden dan speciaal voor de klant besteld. De verwachte verzenddatum staat dan vermeld bij het item zelf.

      Items wel in voorraad:

      Wij hebben ook vele items wel in voorraad, deze worden dezelfde werkdag (besteld voor 17:00/mits order compleet) nog vanuit ons verzonden. U ontvangt hiervan een verzendbevestiging (en tracking wanneer u daarvoor heeft gekozen) t.z.t. per email.

      Omruil:

      Omruil voor een ander(e) item(s) welke evt. wel in voorraad is/zijn, is evt.ook mogelijk.

    • De bestelling is al verzonden, wanneer wordt het geleverd?
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      Als uw order is verzonden, heeft u al een e-mail/verzendbevestiging van ons per e-mail ontvangen! (Checkt u a.u.b. uw spambox en/of e-mailadres op correctheid!)

      Hierin staat de verwachte dag dat een order geleverd wordt vanuit de post.

      Heeft u gekozen voor verzending met Track en Trace, dan kunt u deze met de ontvangen tracking volgen.

      Brievenbuszending en/of Pakketpost. Doorgaans geldt voor deze verzendingen, dat deze binnen 1-2 werkdagen in Nederland worden geleverd. Voor België geld ca: 1-4 werkdagen met Briefpost Bpost en voor Bpost

      Pakketpost 1 a 2 werkdagen.

  •  Levertijd van een product
    • Als een product op voorraad is
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      Op elke productpagina staat vermeld wanneer wij verwachten een product te kunnen verzenden. Dit staat als volgt aangegeven: ( LET OP! Deze datum is een voorbeeld! In uw orderbevestiging vindt u de juiste verzenddatum! )

      Wordt maandag, 22 augustus, verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten!

      Of

      Wordt vandaag verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten

       

      Producten waarbij staat vermeld dat deze vandaag worden verzonden, zijn voorradig.

      Producten waarbij een datum staat vermeld na vandaag, (dus een andere datum), worden voor u besteld bij onze leverancier en verwachten wij op deze datum te kunnen verzenden. (indicatie)

      Doorgaans heeft u dit dan de volgende werkdag in huis/wordt dit geleverd door PostNL/DPD/Bpost.

       

      Let u op aub: Orders worden verzonden wanneer deze compleet zijn!

      Verzendbevestiging: U ontvangt wanneer uw order is verzonden vervolgens een verzendbevestiging met darin een tracking, mocht u hiervoor gekozen hebben!

       

    • Als een product niet op voorraad is
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      Op elke productpagina staat vermeld wanneer wij verwachten een product te kunnen verzenden. Dit staat als volgt aangegeven: ( LET OP! Deze datum is een voorbeeld! In uw orderbevestiging vindt u de juiste verzenddatum! )

      Wordt maandag, 22 augustus, verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten!

      Of

      Wordt vandaag verzonden indien besteld binnen 2 uur en 57 minuten

       

      Producten waarbij staat vermeld dat deze vandaag worden verzonden, zijn voorradig.

      Producten waarbij een datum staat vermeld na vandaag, (dus een andere datum), worden voor u besteld bij onze leverancier en verwachten wij op deze datum te kunnen verzenden. (indicatie)

      Doorgaans heeft u dit dan de volgende werkdag in huis/wordt dit geleverd door PostNL/DPD/Bpost.

       

      Let u op aub: Orders worden verzonden wanneer deze compleet zijn!

      Verzendbevestiging: U ontvangt wanneer uw order is verzonden vervolgens een verzendbevestiging met darin een tracking, mocht u hiervoor gekozen hebben!

       

    • Grotere aantallen
    • In sommige gevallen hebben DPD en PostNL het nog extra druk door de grote toename van het aantal online bestellingen

      Hou er dan ook rekening mee dat zendingen 1-2 dagen later als je gewend bent kunnen worden bezorgt.

      v

      De levertijden van grotere aantallen van een bepaald product, dienen wij na te vragen bij de leverancier of fabrikant. Normaal gesproken krijgen wij binnen 48 uur, op werkdagen, hiervan een bericht met de levertijd.

  •  Retour
    • Ik heb mijn bestelling retour gestuurd, wat nu?
    • Als u uw order retour gestuurd hebt naar ons, binnen de 14 dagen retourstermijn, zal deze binnen 2-4 werkdagen door onze retourservice worden behandeld. Als deze retour behandeld is, ontvangt u van ons een e-mail met de wijze waarop het is afgehandeld voor u.

      Creditatie van geretourneerde orders geschied meestal, na behandeling, direct!

      De verwerking welke de betaalprovider/bank dan nog nodig heeft is ca: 2-4 werkdagen. 

      Betalingen met Creditcard of vanuit Belgie, kan wat langer duren is onze ervaring, eer het verwerkt is.

      Retourbetalingen vanuit bestelde Beslist-orders, worden na behandeling retour, periodiek, binnen 7-10 werkdagen retour geboekt!

    • Ik zie dat mijn bestelling retour afzender is, wat nu?
    • Als uw bestelling vanuit de post retour gestuurd wordt/is naar ons, zullen wij na ontvangst contact met u opnemen. In vele gevallen gaat het om een fout in het bijv. adres. U kan dit natuurlijk al aan ons doorgeven, zodat wij zo snel mogelijk deze bestelling opnieuw kunnen opsturen.

    • Hoe lang duurt het voor mijn retour gestuurde bestelling is verwerkt?
    • Als u uw order retour gestuurd hebt naar ons, binnen de retourstermijn, zal deze binnen 2-4 werkdagen door onze retourservice worden behandeld. Als deze retour behandeld is, ontvangt u van ons een e-mail met de wijze waarop het is afgehandeld voor u. Creditatie van geretourneerde orders geschied meestal, na behandeling, direct! De verwerking welke de betaalprovider/bank dan nog nodig heeft is ca: 2-4 werkdagen. Betalingen met Creditcard of vanuit Belgie, kan wat langer duren is onze ervaring, eer het verwerkt is. Retourbetalingen vanuit bestelde Beslist-orders, worden na behandeling retour, periodiek, binnen 7-10 werkdagen retour geboekt!

  •  Product informatie
    • Ik heb een vraag over de werking van een product
    • Als u een vraag hebt over de werking of mogelijkheden van een product, probeert u uw vraag dan zo duidelijk mogelijk voor ons te omschrijven. Wij proberen u dan zo snel mogelijk een duidelijk uitleg te geven.

    • Ik ben op zoek naar een specifiek product
    • Wanneer u op zoek bent naar een bepaald product, maar dit niet kunt vinden op onze webshop, stuurt u dan a.u.b. een e-mail met de linken van dit product, een goede omschrijving en het aantal dat u wenst te hebben.

      Onze klantenservice gaan dan op zoek voor u naar dit product!

    • Ik denk dat de product informatie niet juist is op de website
    • Als u een bepaald product ziet op onze site, waarvan u denkt dat deze informatie hiervan niet juist of volledig is, stuur dan a.u.b. een e-mail met de link van het product en de eventuele aanpassing die gedaan zou moeten worden in de productinformatie.

  •  Offerte aanvragen
    • Ik wil een offerte hebben voor afname van een grotere aantal van een product
    • Wanneer u een grotere afname van een bepaald product nodig hebt, laat ons dat dan even weten. Wij gaan dan op zoek naar de beste prijs en levercondities! Stuur de link van het product mee en het gewenste aantal en

      wij komen binnen 2 werkdagen met een scherpe prijs.

  •  Anders
    • Algemene vraag
    • Omschrijf a.u.b. duidelijk uw vraag en wij zullen deze binnen 2 werkdagen beantwoorden.