https://www.kabel-mania.nl/skin/frontend/default/imania/images/logo.png

 

Winkelwagen:

0 item(s)

Welkom op onze webshop kabel-mania!

Wij geven enkel verzendindicaties aan welke door de drukte kunnen uitlopen. Houd hier aub rekening mee, onze dank!

Geschiedenis?

Wie zijn wij:

We zijn een "klein" familiebedrijf welke deze shop met heel veel liefde en passie runnen. We trachten in iedergeval naar ons beste kunnen te handelen.

Alleen werken wij iets anders dan de gemiddelde webshop, hieronder zo goed mogelijk voor je uitgelegd hoe.

Vooropgesteld geloven wij vooral in een vriendelijke en warme service. Juist opdat de maatschappij zo verhard, willen wij daar anders in zijn en dit ook uitstralen naar onze klanten.

We hanteren daarom ook een warm en persoonlijk contact richting onze klanten. Welkom!:)

 

Onze Visie?

Vriendelijkheid!

Wij hebben respect en vriendelijkheid vanuit ons richting de klant uiteraard hoog in ons vaandel staan/vinden wij erg belangrijk. 

Klanten zijn bij ons absoluut geen nummer, echter een persoon. We noemen dan ook onze klanten zoveel mogelijk bij de voornaam en spreken deze aan met je, zodat ze kunnen merken: "We zien je!:)"

Maar, let op aub! We verwachten natuurlijk ook wel wat vriendelijkheid terug.  Onvriendelijke e-mails worden daarom niet beantwoordt/ nemen wij niet in behandeling.

 

Hoe werkt kabel-mania?

Assortiment/Waar vandaan/Voordelen?

Wij hebben bewust gekozen voor een groot assortiment, (meer dan 500.000 items) zodat de klant genoeg keuze heeft.

Deels in eigen voorraad en deels enkel op bestelling. Dit ook om de prijzen lager te houden voor jou als klant. De verwachte verzendindicaties kun je zien bij elk artikel, welke staat aangegeven onder de prijzen.

Leverancier/Waar?

Deze is gevestigd in China. (En nee, geen Ali:) ) Waarom China? Opdat wij via deze wijze artikelen voordeliger kunnen aanbieden aan de klant en winkelen nog betaalbaar blijft. 

Kwaliteit?

Jazeker! Is voor ons een vereiste! Maar, hebben hiervoor wel jouw hulp nodig!;)

Zijn er dus klachten over je/een artikel? Meldt het ons aub! Artikelen waar veelvuldig klachten over zijn, gaan nl. uit ons assortiment.

Extra Invoerkosten/BTW 21% vanaf dit jaar?

Nee! Deze kosten nemen wij op ons, geen zorgen. De prijs welke je ziet op onze site is inclusief/ Geen verdere kosten.

Dropshipping?

Nee!

Dropshipping is nl.: Leverancier buitenland verzend rechtstreeks naar de klant, met evt. invoerkosten en Btw voor de klant zijn rekening.

In dit geval bestellen wij bij onze (vaste) leverancier. Verzend deze eerst alles naar ons (NL) en wij naar jou/de klant. Met alle daarbijkomende kosten dus voor onze rekening.

 

Voordelen?

Wat zijn dan nu voor jou de voordelen om bij ons te bestellen i.p.v. zelf te bestellen bij een buitenlandse shop? 

1: Nederlandse klantenservice

2: Geen invoerkosten

3: Nederlandse (EU) garantievoorwaarden

4: Retourneren is goedkoper in/naar NL dan naar het buitenland

5: Geen extra andere kosten zoals Btw en Douanefee etc.

  

In voorraad:  

Wat hebben wij in voorraad en hoe kan ik dit zien? 

1-2 Werkdagen (alvorens verzending) staat dan onder de prijs bij het artikel.

Wij verzenden deels uit onze eigen voorraad. Dit zorgt voor een snelle verzending.

Binnen 1 a 2 werkdagen verzending met de door jouw gekozen verzendmethode/partij. (Mits! Voor 17:00 besteld en order compleet)

 

Niet in voorraad/Op bestelling:  

Wat hebben wij niet in voorraad/Wat is een "Op bestelling item" en hoe kan ik dit zien?

3-10 Werkdagen (alvorens verzending) staat dan onder de prijs bij het artikel.

Dit deel van de artikelen leveren wij enkel vanuit bestelling. Bestellen wij dus speciaal voor jou bij de leverancier. 

Gemiddeld nemen wij als uitgangspunt in de bestelbevestiging de 10e werkdag als verwachte verzenddatum.

Verwachting:  Dus kan 1 a 3 werkdagen later maar ook 1 a 3 werkdagen eerder worden verzonden.

Let op! Wij geven enkel indicaties. Is het onverhoopt vertraagd vanuit de leverancier en/of vervoerders? Dan ontvang je netjes een update met hierin een nieuwe verzendindicatie.

 

Annuleren:

Annuleren van Niet in voorraad/Op bestelling items is helaas niet mogelijk. 

Items worden nl. speciaal voor jou in bestelling gezet en kunnen wij helaas niet annuleren bij de leverancier.

RETOUR:

Bij retour wordt er 25% in rekening gebracht bij een orderbedrag van dure Op Bestelling Items.

Dit geldt alleen voor orders met een bedrag van € 200 of meer/dus bij grotere afnames. Deze worden dus niet gerefund/enkel omruil of tegoed is mogelijk.

 

Repaironderdelen Gsm/Ipads/Tablets etc.:

Wij verkopen ook vele repaironderdelen, Hierbij wordt niet standaard de tools meegeleverd vanuit de leverancier. Enkel en alleen vanuit ons gratis zolang de voorraad strekt.

Tevens adviseert de leverancier (en wij) om de reparatie hiervan te laten uitvoeren door een erkende installeur/reparateur. Speciale garantievoorwaarden.

 

Meest gestelde vragen?

Een vraag over je bestelling?

Kijk aub eerst eens bij de "Meeste Gestelde Vragen".

Hierin staat nl. vaak jouw vraag (en antwoord) al tussen. Heb je dan nog steeds een vraag of staat je vraag hier niet in/tussen?

Stuur ons gewoon even een mailtje door deze te stellen via het contactformulier. Hieronder uitgelegd hoe:

 

Contact?

Contactformulier:  

MAIL:

Wij hebben gekozen voor een klantenservice per mail. Waarom? Opdat dit sneller/efficiënter is voor zowel ons als voor jou/de klant.

Contactformulier>Onderwerp selecteren OF Mail naar> [email protected].

 

CONTACTFORMULIER/AUTO-REPLY:

Contactformulier: De1e gegeven antwoorden hierop zijn automatische replies. Dit zodat je in ieder geval al snel een antwoord ontvangt/van informatie wordt voorzien. Sluit dit antwoord niet geheel aan?

Je hoeft dan enkel even te reageren op deze auto-reply/antwoord. Wij proberen je vraag dan binnen 48 uur te beantwoorden. Op werkdagen (Ma-Vrij: 8-16).

 

SPAMBOX! Wel gemaild, echter geen antwoord?

Maar, heb je nu geen antwoord ontvangen na ca. 2 werkdagen/48 uur? Mail ons dan aub nogmaals. Misschien gaat er iets mis nl. Check ook je spambox!

Kan komen door bijv. 1 van deze 2 redenen: 1: Ons mailtje/antwoord komt in je spambox terecht en/of  2: Je e-mailadres is niet juist.

In 99% kunnen wij je nl. melden (sorry geen 100, zijn niet perfect:) Iedere klant! wordt beantwoordt!

 

TIPJE!

Houd onze website ook goed in de gaten, want vaak nog voor het verschijnen van de nieuwste toestellen en hypes, vullen wij ons assortiment al aan met gloednieuwe, bijbehorende artikelen.

Het team van I-Mania wenst je heel veel plezier met winkelen op deze webshop! HAVE FUN!:)

 

 

Naam:

kabel-mania is een handelsnaam van Perternet

Vestigingsadres:

Tomatenmarkt 44A

Vestigingsplaats:

1681 PH, Zwaagdijk-Oost

Telefoonnummers:

Mocht je telefonisch contact wensen, kun je dit d.m.v. ons contactformulier aanvragen.

Faxnummer:

Echter, gelieve per e-mail, want dat werkt een stuk sneller voor de klant en voor ons!:)

LET OP! Tomatenmarkt is een verzamelgebouw/adres bestaande uit meerdere bedrijven.

Contact kan (zoals hierboven ook gesteld) via het contactformulier!

Emailadres:

contactformulier

Internetadres:

https://www.kabel-mania.nl

KvK-nummer:

90763289

Soort inschrijving:

Hoofdvestiging

BTW nummer:

NL004840592B64

Bankrelatie:

ING BANK

IBAN nummer:

NL04 INGB 0102 1367 77 TNV Perternet

BIC nummer:

INGBNL2A